Saturday, June 4, 2011

si comel yang suke berblogging!wahh..got the news headers..my hamster!do ur best..keep it cute always..

Si cantek manis..

Si comel

Jeles la tgok die comel..haa

Assalamualaikum everybody!ngee!nk updte belogg kejap..sementara stok maseh ada.haa..opss!terOVER cikiet..ngeh2!okei.actlly..i’m too tired la dear..ptg tadi penat cikiet..haa.somethng to do..

Orait,kekadang kita xperasan salh kita kat manusia2 laen..hm..okei..nanna nk mintak maaf kalou ada yang termarah and terasa ngn nanna niey..i’m just an ordinary person..xlari dari masalh..hope korang maafkn ye.hee[*err ..mcm nk pergi jauh je..]

Tetibe je nanna niey..ptg tdi ternmpk video salih yaacob..err.dye kawin ngn gurls muda tau..wahh!teror kan dia?haa..

Err..ouh..hee..ther’s some1 dtg rumah..ngee..nk tau saper??bkl pengantin..haa!opss..tersasul laq..okei..esok decde nk wat gathering..since all family da ada sumer..hmm..so..better buat..ha..plus..nanna pond a nk pergi jauh da pasni..ha!eh..xde la jauh pon..cumer a few batu je.ngeh2

Ha..OMG!asyik DRAW je biler time nanna lawan muneem utk chess!waa..tension betol..ishk..stndrd 3 pon da reti maen chess..haa..penat memerah otak je..haa!

Oupp..my lil bro give me a job..

“terasa kosong je”..err…its stand for??haa.

1.perot kosong

2.otak kosong

3.jiwa kosong

4.poket kosong

5.hati kosong

Haha..yang maner ea sesuai utk die??ermm…almk!bushhhh!^_^

Eh..skrg tgh on fb..adoi..my frens soon sedang berdebate!muahah..adoi..ngeri betol biler nk speaking ngn dorang2 sumer tue..mcm gempk je result dorang and good in listening and speaking.muahh!adoi..nanna rase humble je tetibe..haha..even I’m debaters at school for 2 years.but..i’m not sure for standing front them..just because they all harian student?no..nanna xpernh pon tgok stndrd school.stdy maner2 pon okei..not likes me..sbp student enth pape..asyik wat hal je!haa..even I’m the one PRS f.5.haha!GOOD JOB at sekolah menengah sains pasir puteh..jasamu tetap kukenang.haha..

Fews day..one day..two day..time passing me like a leaves..always fall when its their time..

Ha..nanna niey xde ar reti sgt englisg education..hee.so..to make upgrde and bombastic..i suggested..english lyric..so.nanna..dont you ever2 try malay song okei!haaha

Everytime I close my eyes
Everytime I close my eyes

Listen girl I don't know where to start
But every word I say comes straight from the heart
I've been so wrong
I never meant to hurt you
Oh girl, I'm sorry
For what I put you through
Girl I'd do anything
For one more chance (one more chance)
Cuz I want you back again (want you back)

[Chorus:]
Cuz everytime I close my eyes
I see your face and I wonder
When you close your eyes
Do you think about me?
Now I realize
I want you girl and no other
Everytime I close my eyes
You're all that I see

You and I shared a life together
Each other, was all we'd ever need (all we'd ever need)
I thought you would stay with me forever
But I took for granted
The love you gave to me
I keep on tryin' (keep on tryin')
'Til the end ('til the end)
Baby I need you back with me again (I need you back)

[Chorus]

More childish rite?haa..its sokey la babe..as long as nanna happy..haa.ouh..my eyes gonna turn down ..muahah.tomorrow starting the new day..haa,this night nk mimpi DLSR NIKON ..haa..biler ye agaknye nanna dpt.huhu..

Okie..got to go..^_^

Slamt mlm sumer..ladies2!nytes!

cheriteranannashazhana



1 comment:

Terima kasih diatas comment anda semua: Lots of love