Wednesday, December 19, 2012

#part3 tertinggal.

N for N.A.N.N.A


Bismillahirahmanirahim. Assalamualaikum semua. Apa khabar iman kita hari ni?
Ermm. Tak lama lagi dah bukak sekolah, cuti sem pun hampir berapa ketul hari je lagi and lepas ni mungkin bertambah busy dengan class, teater and business sikit. In shaa Allah jika diizinkanNya, nanna update belog ye? *lap air mata tu cepat.
Sepatutnya cuti sem ni, nanna kena pergi JPN utk tukar Ic baru tp mcm malas je so, nanna plan nak buat next time. Tak pe kot?
End of December is just around the corner !! *Attention please
2012 kian berlabuh tirai. Datangnya 2013 yang kita tak kan mungkin tahu apa yang mungkin akan berlaku dlm hidup kita sama ada
Belajar sesuatu yang baru
Belajar mengenal erti kawan
Belajar mengenal erti berdikari
Belajar mengenal erti jujur&ikhlas
Belajar mengenal erti menghargai
*MUNGKINKAH?
Tetapi disebalik 2012 ni, banyak yang nanna belajar. Macam2 orang yang nanna jumpa. Atleast dpt kwn pelik pelik pun buat kita makin matured kot?
Kawan dgn artis buatkan kita mengenal erti berlakon
Kawan dgn orang kaya buatkan kita mengenal sikap dan jenis serta character tersendiri mereka
Kawan dgn org y pelik buatkan kita makin pelik *kot
Tapi apa apa pun, terima kasih tak terhingga untuk yang telah hadir dalam hidup nanna sepanjang 2012 *applause w/clap
Untuk baby yang baru hadir dalam family kami, SELAMAT DATANG NUR ALEESYA
Bertambah cucu lagi untuk mama & abah
Next year tak tahu la turn sapa laq yang kahwin kan?  Tp 2012 nenek dapat cicit 3 orang. Semuanya girl. Sebelah mama mmg ramai girl so, umur baby cik ta,cik sah and kak wani dekat dekat . nanti besar dorang ada geng la tu *gelak sensorang
REZEKI? Alhamdulillah 2012 rezeki kami sekeluarga bertambah dan murah. Abah naik pangkat
Mama pula? Mama ckp bnyk rezeki yang dia dpt.
“ Kadang kadang biarlah apa orang nk ckp pasal kita, janji kita tahu kita ikhlas”-
Apa apapun, janji rezeki yang kita dapat semuanya barakah. Ameen,.
Masalah 2012 dah settle, apapun, saya dah tak nak kenal orang yang membuatkan hidup saya ni merana . kadang kadang terfikir juga kenapa perlu saya ikut telunjuk mereka? Sedangkan diri sendiri punya perasaan tak de orang jaga? Kenapa perlu kita jaga perasaan dan hati orang lain ?
Sebab: Itulah nursyazana bt mohd asaari. Sejak kecil lagi nanna tak reti nak jaga hati sendiri. Selalu nk jaga sgt hati orang lain takut ada yang terasa ke, marah ke,kecik hati ke.
Bukan sebab ikut telunjuk . But, nanna rasa baik kita jaga hati orang sbb that time, baru orang akan notice siapa kita selepas kehilangan kita ni *betul ke?
Tapi,nanna tak pernah pun nak berdendam dengan mereka mereka yang mcm tu. Tak pe la. Perangai mereka mmg lain lain tp kita tahu mungkin yang baik and yang kita kejar itu adalah suatu yang mungkin buruk suatu hari nanti. Itu je yang nanna pegang *Noted
Sebelum 2012 melabuh tirai, nanna nak appreciate sisa baki end of dec ni. Jarang dpt appreciate saat saat akhir mcm ni tau *cepat ambik gambar & update dkt Instag, hehe.
As well as, N for Nanna! Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas comment anda semua: Lots of love