Friday, October 19, 2012

this is what i'm promised to ANNA last week

malam tu, anna tetiba rajin nak wat kerja gila..
yes.. too much gila when she took A4 paper then write something on that paper.
rupenya dia tulis janji kami smpai habis belajar.

NURSYAZANA BT MOHD ASAARI tak akan couple, layan atau ada sesape dlm hati selagi belum habis belajar..
-tak boleh bercinta
-focus on study

so, saya pun balas:

saya takkan couple selagi saya belum habis belajar dan saya takkn pernah berharap atau mmberi harapan dkt org yang cuba nk rapat dgn saya.
dan saya taknk bakal suami saya seorang y busy atau terlampau sibuk seperti :
1. seorang pilot
2.engineer?no!
3. doctor. no!

saya cuma nk seorang lecturer jugak sbb saya pun bakal lecturer. hehe.
okay. tu janji saya. haha..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas comment anda semua: Lots of love