Wednesday, July 9, 2014

Impian

Bertemu dan bersua kita lagi.

Eh.sejak balik kelantan,asyik sempat je update belog. (*tapi tetap tak boleh lawan blogger yang cun meletop.akak maneh yang ketinggalan kebelakang. )


Tengah nak menunggu sambung belajar dkt mana, aku tgh mencari kerja yang aku rasa yang aku patut dan wajib buat., maklumlah selalu aku buat kerja and bila tetiba jobless,eh xda la jobless sbb kdg2 kerja jugak dkt petrosains cuma aku ni nak kena apply jadi cikgu..boleh ke idok ..

nak sambung belajar pun lambat lagi.
intake tahun depan la jawabnya gara gara previous kolej mmg result keluar lmbt.
LAHAAAAI.

em em em. idok ape ye.

waktu jobless ni ,adalah gatal kepala nak buat itu,ini.
antara impian yang aku mmg idam idam sejak kecik(*kecik la sgt. )

Pertama:
1. Nak jadi photographer.(gaya mcm utk wedding ke, untuk event apa2 ke. haaa. smart wehhh . )
2. Nak bukak butik pengantin yang pakej sekali dgn semua siap.(* nama boutique pengantin tu nanti aku fikir)
3.Nak jadi penjahit. emm tp kalau dalam versi modern la kan,org panggil designer. gittuuuhh

em em em.. agak agak impian ni akan tercapai ke tak?
kalau tercapai, mungkin aku kena buat satu satu.
inshaaAllah angan angan mesti ada cuma usaha tu kena lebih.

*


next









All is well!
See you guys to the next entry update okay!

salam ramadhan :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas comment anda semua: Lots of love