Wednesday, July 9, 2014

Ciri ciri lelaki yang berumur



Lelaki berumur / lelaki berusia?

what is your opinion .?
what is your first of view?"

adakah SEKSI? MATANG?

seringkali ini adalah topik yang hangat untuk sesetengah wanita.
dan mungkin jugak antara perbualan dengan kawan kawan aku serta kakak kakak aku?

berumur tak salah.
beza satu tahun ke, 4 tahun ke atau 6 tahun sekalipun,

sebenarnya ia tiada beza,,
Umur itu suatu angka untuk seseorang,

cuma, jika dibandingkan dengan mata kasar..eh. aku pulak yang mcm researcher. haha.
(okay,berbalik kepada topik kita tadi)

lelaki yang lebih berusia ,yang selalu aku jumpa.(*tak perlu jumpa pun depan mata dah ada.. )

cthnya: abang2 aku, kawan2 aku, seniorities aku tuu. 

ada yang act mcm lelaki yang matang.
tapi yang paling worst,'
ACT MCM BUDAK UMUR 11 TAHUN. (*YANG NI AKU HIGHLIGHT SBB ENTAH APA2)


aku memang jenis yang suka lelaki matang,
sebabnya yang jenis matang ni eh.. yang berumur sikit ni memang ada wawasan.

gaya macam WAWASAN 2020.
 haaa. itulah kiranya mcm boleh jadi pemimpin .

ciri ciri lelaki yang berumur.
1. MATANG
2.SEKSI(dari segi minda & fikiran. OHMYGOD!hehe)
3.BERWAWASAN
4.COOL(yang ni paling setuju . )
5.BERFIKIRAN JAUHHHHHHHHHHH(jauh ke negara woodland .eh ke bulan)
6.GAYA PERSIS CIRI CIRI BAPA MITHALI( SESUAI SGT NAK JADI BAKAL SUAMI. EHHH)







aku ni bukan nak condemn laki laki yang sama umur ke apa ke.
cuma, yelaa.
dari pengakuan member2 aku yang sebaya,
diorang ckp, "THEY 


No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas comment anda semua: Lots of love