Thursday, March 3, 2011

Aku rasa sebab ini kowt paling logik.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera ;)


soalan paling 'best' kan nak jawab ialah kenapa aku single lagi.
hai kalau jodoh boleh datang dari vending machine yang kena bayar seringgit macam kat exskul aku tu dah lama aku buat kowt. hari hari boleh tukar boyfriend. ngahahaha
then orang cakap buat apa fikir fikir tunggu habis belajar dan kerja dulu.
owk then. insaf terus.
kejap.kejap. jangan salah paham dulu.


aku ni tak betul kowt.
suka tengok Boyfriend orang.

eh tak tak. bukan sebab buang tebiat ke ape.or pasang niat sunat nak rampas.
tapi aku suka tengok muka bahagia dorang dengan girlfriend dorang.
sebab kalau kita jumpa orang yang kita suka, senyum ,gelak, macam tak pura pura langsung.
so aku kagum gila.*salute*

For the time being aku tak jumpa lagi orang yang senyum, gelak, happy dengan aku.. hahaha
poji senior aku cakap tunggu je lah sebab bahagia tu akan datang jugak. pergh. tawlah beliau tengah bahagia sekarang.
dia tanya aku bahagia tak single sekarang? aku cakap sumpah best. so maknanya dia suruh aku single dulu la kann. -_-"



benda bodoh orang single pernah buat ialah pergi confess dekat lelaki tu yang aku suka beliau. lepas tu try tackle pulak. confirm lah dia tak suka kann.
so sekarang dah tak mahu macam itu. sudah sudah.cepatlah engkau give up wahai perempuan . macam The Other Khairul cakap kan. macam mane nak pikat hati lelaki ego? sepuluh kali baca tips pun belum tentu dapat pikat kowt.
nama pun EGO SKY HIGH. MUAK Sial.



hey,don't get me wrong.
I dont want to look desperate or pathetic.
I'm single and I'm doing just fine. No biggy
What I'm trying to say is that I couldn't find the one who has sparkle in his eyes when looking into my eyes.
No. not that Edward Cullen sparkle thing. hahaha
tak jumpa lagi orang yang muka bahagia bila dengan aku lah giler. full stop.


So tak nak lah rush benda yang 'special' ni kan? kalau desperate mestilah siapa yang datang aku rembat je.hahaha lepas tu sorang kawan aku nasihat aku ni ego jangan tinggi sangat sebab lelaki tak suka perempuan ego.
well actually, aku tak berapa paham apa yang orang asyik cakap pasal ego mego lego ni. ;P seriously. tapi kalau lelaki ego aku kenal sangat wahahahaha

Puyu.


Haa..lagi satu. yang sibuk sibuk cakap tunggu habis belajar dulu baru fikir pasal jodoh modoh ni, mesti dah fikir pasal kahwin kan? pergh jauh fikir. tak nak lah. takut weyh. T_T






This 'perigi cari timba' thing is totally bullshit.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas comment anda semua: Lots of love